V27

Re: V27

Postprzez meniu » 30 sty 2013, 7:47

mountain454 napisał(a):A jeszcze więcej dają dwie.S.G.

Wtedy to już ciaśniej pływać się nie da :D

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 506
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Re: V27

Postprzez krzysiek » 30 sty 2013, 8:16

piszcie dalej, powoli zaczynam kumać :D
krzysiek
 
Posty: 131
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:04

Re: V27

Postprzez meniu » 30 sty 2013, 22:58

krzysiek napisał(a):piszcie dalej, powoli zaczynam kumać :D

Wkońcu, ile można pisać :lol:

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 506
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Re: V27

Postprzez AdamM » 03 lut 2013, 13:19

A tak wogóle to Krzysiek pochwalił byś się jak ci motorek bangla bo słyszłam że juz piersze pływania masz za sobą i strasznie jestem ciekaw alfy.
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: V27

Postprzez mountain454 » 04 lut 2013, 5:22

złoi nam skórę aż miło. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: V27

Postprzez krzysiek » 04 lut 2013, 13:05

no jak specjalnie dla mnie w styczniu zbiorniki rozmarzły na dwa dni to musialem..
w sumie niewiele moge powiedziec
Piotrek mówił że predkoścowo jest ok, ale tak naprawdę to po prawie 3 miesiacach nieplywania, wrażenie moze być mylace, gps tego dnia nie chodził.
Zreszta tak naprawdę to nawet nie wiem jaka predkość jest dobra, bo nigdy nie widziałem biegu 27 w całości, zwykle na pomoście byłem od 3.5 do 15 non stop a na v27 odpoczywałem przed open

Motorek byl mocno przelany, na rurze od 15-ki /orginalna w drodze/, zaplon, silnik nie dotykany, gażnik nie regulowany, za gazem chodził dobrze-przyzwoicie. Napewno tak przyzwoicie w środku wykonanego cmb jeszcze nie miałem.
Kadłub delta nie ruszany, wtajemniczeni wiedzą co trzeba zrobić aby zechciał pływać poprawnie
Ale ogólnie mam wrażenie, że silnik za mocny, za duzy moment do tego kadłuba, nawet w 15 trzeba ograniczać moc silnika a przy 27 jeszcze bardziej. Będe miał co robić na sezon 2014.
Adam, ja się jeszcze nie oswoiłem z tak dużym silnikiem i ciągle żarke trzymam przy odpalaniu , a Ty mnie o szczegóły pytasz...
Ogólnie jestem zadowolony, czy słusznie czas pokaze
A u Was szybko rozmarza ?
Załączniki
IMG_6914.jpg
krzysiek
 
Posty: 131
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:04

Re: V27

Postprzez AdamM » 04 lut 2013, 15:43

my jak w kwietniu poplywamy to bedzie dobrze :)
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: V27

Postprzez mountain454 » 04 lut 2013, 19:37

Adam. Przecież z kopalni leją letnią wodę. To nie powinno zamarznąć. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: V27

Postprzez Adrian POL-484 » 04 lut 2013, 22:50

W taką pogodę nie zamarza, a woda leci zimna :)
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 410
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: V27

Postprzez AdamM » 04 lut 2013, 22:55

ale jeszcze trzeba mieć czym popływać :)
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modele Klas V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość