Adrian POL-484 napisał(a):Tomek ja mam poliwęglan 5mm od 4 lat i nigdy nie miałem problemów z AMB ani w Polsce ani za granicą. Coś innego musi Ci dodatkowo zakłócać
Węgiel+aluminium
Adrian POL-484 napisał(a):Tomek ja mam poliwęglan 5mm od 4 lat i nigdy nie miałem problemów z AMB ani w Polsce ani za granicą. Coś innego musi Ci dodatkowo zakłócać
meniu napisał(a):To Panowie co może zakłócać?
Proszę napiszcie na ilu celach albo jakie napięcie zasilające macie w odbiornikach. Może tutaj jest przyczyna słabszego sygnału.
Ja jeżdżę na 5 celach NiMh więc nie ma problemu.
Meniu
marek żebrowski napisał(a):małozorientowany jestem z system amb ale może w trakcie sprawdzania aparatur na pomoście także każdorazowo sprawdzać każdemu działanie transpondera amb .chyba że jest to utrudnione z różnych względów . jakoś samo takie działanie się narzuca .
Panowie nie zadałem tego pytania bez celu , otóż nie tylko mnie taka sytuacja się przydarzyła, że sędziowie kazali spłynąć w czasie trwania wyścigu i poprawić system bo nie liczy okrążeń , warto poddać to dyskusji żeby wyeliminować podobne sytuacje niezależnie z czyjej winy ta sytuacja zaistniała. uważam że dopuki są osoby przy systemie i liczą okrążenia ręcznie sprawę taką można wyjaśnić po zakończonym wyścigu.
Pozdrawiam Waldek
a co mnie twoj numer ?
czy zweryfikowaleś go przed pierwszym chociaz biegiem ?
niestety ale to TWOIM obowiązkiem jest upewnić się że będą ci dobrze liczone kółka.
tak samo wazne jest zeby mieć tabliczke z wlasciwym numerem startowym, który notabene sprawdzasz przed startem, jak i numer transpondera.
myślę ze to na tyle dyskusji.
Adam Matysiak
Skoro jeszcze zatrudniamy osoby do liczenia ręcznego to można to załatwić po biegu , takie jest moje zdanie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości