Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez tomostr » 07 lis 2013, 10:10

traksio napisał(a):
Zskrzypiec napisał(a):Witam.
Rzeczywiście mamy w częstochowie silniki CY ale pisać w zasadzie niema o czym.O ile doły silnika sprawują się bez zarzutu to cylindry są jedną wielką porażką zaczynając od mocowania na dwie śruby a na bardzo słabym chromie kończąc.Ostatnio pojawił się na Gizmo silnik Tiger King 27cm śledzę na stronie http://www.modelgasboats.com/ wypowiedzi z nim związane i zbiera całkiem pochlebne opinie.Jednym z uczestników dysputy jest D. Marles
jak twierdzi testuje go od jakiegoś czasu i jest pozytywnie zaskoczony.Chyba że zamierz być jego dystrybutorem :P
Zbyszek S
Ps.Traxsiu po co chcesz grzebać w Quickdrawie ?


Wg mnie to że nie można otworzyć silnika jest dużym minusem a niech coś wpadnie albo cokolwiek się stanie motor nie pali czy coś się dzieje odsyłka do stanów ,przesyłki za ocean nie nalezą do tanich ,drugim argumentem jest to ze w razie awarii sezon leci a silnik jeździ po stanach
A tak samemu szybko naprawiamy wymieniamy co trzeba.
Bo chyba nie chcesz powiedzieć że silnikom Quickdraw nic się nie może przytrafić.

mountain454 napisał(a):Zapomnieliście koledzy o SJG-264. ;) S.G.


Ja pamiętałem ale te silniki raczej nie są dostępne w pospolitej sprzedaży :mrgreen:

Popieram Adama za tę kasę można mieć CMB



Pozdrawiam Tomek Traks


Witam, ja kupiłem QD cztery lata temu, wygrałem na nim 2 sezony, raz byłem drugi. Przez te trzy sezony wymieniłem dwa razy łożyska i raz tłok z pierścieniem (no i raz mi cylinder zardzewiał, ale to była moja wina :D ). W tym czasie koledzy „zenkowcy” wymienili już po wiaderku części i przerżneli parę sezonów. Jak policzysz koszty samych dojazdów na zawody to QD jest za darmo. Fakt, że w tym sezonie pływałem na swojej produkcji silniku, ale szczerze to on wiele nie różni się od QD. Części do QD są te same co w Zeonah. Nie przejmuj się, że musisz coś odsyłać do stanów, po prostu rozkręcasz i wymieniacz. Jedyne co było problemem to tuleja, ale produkcję tego mam już opanowaną.
Jak Cię interesuje to mogę Ci mój QD opchnąć za rozsądną cenę, ja raczej będę się trzymał swoich „produktów”- zresztą parę sztuk planuję zrobi na sprzedaż.
Pozdrawiam Tomasz Ostrowski
tomostr
 
Posty: 143
Dołączył(a): 12 mar 2013, 10:40

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez tomostr » 07 lis 2013, 10:28

Zskrzypiec napisał(a):Witam.
Rzeczywiście mamy w częstochowie silniki CY ale pisać w zasadzie niema o czym.O ile doły silnika sprawują się bez zarzutu to cylindry są jedną wielką porażką zaczynając od mocowania na dwie śruby a na bardzo słabym chromie kończąc.Ostatnio pojawił się na Gizmo silnik Tiger King 27cm śledzę na stronie http://www.modelgasboats.com/ wypowiedzi z nim związane i zbiera całkiem pochlebne opinie.Jednym z uczestników dysputy jest D. Marles
jak twierdzi testuje go od jakiegoś czasu i jest pozytywnie zaskoczony.Chyba że zamierz być jego dystrybutorem :P
Zbyszek S
Ps.Traxsiu po co chcesz grzebać w Quickdrawie ?


Tiger King "wzorowany" jest na QD tylko chiński - i wracamy do punktu wyjścia :lol:
W QD naprawdę nie ma co grzebać, może tylko tłok wymienić na lżejszy bo oryginalnie jest ciężki
Pozdrawiam Tomasz Ostrowski
tomostr
 
Posty: 143
Dołączył(a): 12 mar 2013, 10:40

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez tomostr » 07 lis 2013, 10:32

AdamM napisał(a): OstryGasEngines :)

dobre :lol: pomyślę o tej nazwie
Pozdrawiam Tomasz Ostrowski
tomostr
 
Posty: 143
Dołączył(a): 12 mar 2013, 10:40

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez traksio » 07 lis 2013, 10:57

tomostr napisał(a):
traksio napisał(a):
Zskrzypiec napisał(a):Witam.
Rzeczywiście mamy w częstochowie silniki CY ale pisać w zasadzie niema o czym.O ile doły silnika sprawują się bez zarzutu to cylindry są jedną wielką porażką zaczynając od mocowania na dwie śruby a na bardzo słabym chromie kończąc.Ostatnio pojawił się na Gizmo silnik Tiger King 27cm śledzę na stronie http://www.modelgasboats.com/ wypowiedzi z nim związane i zbiera całkiem pochlebne opinie.Jednym z uczestników dysputy jest D. Marles
jak twierdzi testuje go od jakiegoś czasu i jest pozytywnie zaskoczony.Chyba że zamierz być jego dystrybutorem :P
Zbyszek S
Ps.Traxsiu po co chcesz grzebać w Quickdrawie ?


Wg mnie to że nie można otworzyć silnika jest dużym minusem a niech coś wpadnie albo cokolwiek się stanie motor nie pali czy coś się dzieje odsyłka do stanów ,przesyłki za ocean nie nalezą do tanich ,drugim argumentem jest to ze w razie awarii sezon leci a silnik jeździ po stanach
A tak samemu szybko naprawiamy wymieniamy co trzeba.
Bo chyba nie chcesz powiedzieć że silnikom Quickdraw nic się nie może przytrafić.

mountain454 napisał(a):Zapomnieliście koledzy o SJG-264. ;) S.G.


Ja pamiętałem ale te silniki raczej nie są dostępne w pospolitej sprzedaży :mrgreen:

Popieram Adama za tę kasę można mieć CMB



Pozdrawiam Tomek Traks


Witam, ja kupiłem QD cztery lata temu, wygrałem na nim 2 sezony, raz byłem drugi. Przez te trzy sezony wymieniłem dwa razy łożyska i raz tłok z pierścieniem (no i raz mi cylinder zardzewiał, ale to była moja wina :D ). W tym czasie koledzy „zenkowcy” wymienili już po wiaderku części i przerżneli parę sezonów. Jak policzysz koszty samych dojazdów na zawody to QD jest za darmo. Fakt, że w tym sezonie pływałem na swojej produkcji silniku, ale szczerze to on wiele nie różni się od QD. Części do QD są te same co w Zeonah. Nie przejmuj się, że musisz coś odsyłać do stanów, po prostu rozkręcasz i wymieniacz. Jedyne co było problemem to tuleja, ale produkcję tego mam już opanowaną.
Jak Cię interesuje to mogę Ci mój QD opchnąć za rozsądną cenę, ja raczej będę się trzymał swoich „produktów”- zresztą parę sztuk planuję zrobi na sprzedaż.



Powiem szczerze że jak bym budował model klasy V to naprawdę moja decyzja nie wyglądała by inaczej jak QD lub CMB
ale że na razie buduje model klasy Offshore w którym silnik tak nie stanowi jak w modelu V i 4ry moje biegi trwają tyle co sam finał w V
Jest różnica 70 minut pracy silnika w V co zawody a 32 minuty w Ofinkach
Dlatego zdecyduje się na coś tańszego:D
Na wiosnę lub w trakcie sezonu chce również zbudować V27
I wtedy rozważę zakup czegoś lepszego.
A tak z ciekawości zapytam ile mniej więcej będzie kosztowal twój silnik??


Pozdrawiam Tomek Traks
Obrazek
MISTRZ POLSKI 2013 FSR-O15
traksio
 
Posty: 186
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:40

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez tomostr » 07 lis 2013, 11:09

QD "oryginał",po trzech sezonach + nowa tuleja - 1500PLN
mój - jeszcze trudno powiedzieć ale myślę, że w 2500PLN powinno się to zamknąć (cały wykonany na CNC).
Jak mi ktoś powie jak, to wstawię tu zdjęcia
Pozdrawiam Tomasz Ostrowski
tomostr
 
Posty: 143
Dołączył(a): 12 mar 2013, 10:40

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez Zskrzypiec » 07 lis 2013, 16:35

Traksiu moje pytane dotyczące grzebania w QD było retoryczne,bo tam poprawiać chyba niema czego :D .Od końca ubiegłego sezonu mam QD i w korespondencji z właścicielem QD rzeczywiście proponuje on aby naprawy wykonywać w jego firmie ale nie jest to żaden mus.Tak jak napisał Tomek sporo gratów tych najbardziej awaryjnych pasuje z Zenka więc myślę że troszkę mi posłuży.
Zbyszek S.

Tomek dlaczego zardzewiała Ci tuleja nie chciał bym powtórzyć błędu :shock:
Zbyszek POL 438F
_________________________________
Częstochowski Klub Modelarski
Zskrzypiec
 
Posty: 343
Dołączył(a): 05 lis 2012, 22:09

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez AdamM » 07 lis 2013, 21:10

tomostr napisał(a):QD "oryginał",po trzech sezonach + nowa tuleja - 1500PLN
mój - jeszcze trudno powiedzieć ale myślę, że w 2500PLN powinno się to zamknąć (cały wykonany na CNC).
Jak mi ktoś powie jak, to wstawię tu zdjęcia

a nie wspomnisz o wale za 200 eu wywazanym wolframem ?
bo elektroniczny zapłon masz w swojej konstrukcji :)
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez AdamM » 07 lis 2013, 21:43

ale prawda.
byłś pierwszy w tym roku.
ale na pewno ni była to zasługa motora. i "koledzy od Zenków" nie wymienili wiadra części.

Ja po 2 latach i 2 zatarciach motora niestety musiałem zmienić cylindr i 2 cewki spalone.
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez tomostr » 08 lis 2013, 9:33

AdamM napisał(a):ale prawda.
byłś pierwszy w tym roku.
ale na pewno ni była to zasługa motora. i "koledzy od Zenków" nie wymienili wiadra części.

Ja po 2 latach i 2 zatarciach motora niestety musiałem zmienić cylindr i 2 cewki spalone.


głównie motora!
a wałów ile wymieniłeś? łożysk?uszczelniaczy? podkładek dystansowych w tłoku? ja w QD przez dwa lata nic nie robiłem oprócz lożysk i uszczelniaczy (jeden raz). A przyznaj jedno, że Twój i Kruszyny motorek to też 200$ nie kosztował. Adaś zenek to motorek z podkaszarki do trawy i nic tego nie zmieni...

a wał i zapłon mam od tego roku, do QD nie pasuje.
Pozdrawiam Tomasz Ostrowski
tomostr
 
Posty: 143
Dołączył(a): 12 mar 2013, 10:40

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

Postprzez kizior » 08 lis 2013, 11:26

tomostr napisał(a):QD "oryginał",po trzech sezonach + nowa tuleja - 1500PLN
mój - jeszcze trudno powiedzieć ale myślę, że w 2500PLN powinno się to zamknąć (cały wykonany na CNC).
Jak mi ktoś powie jak, to wstawię tu zdjęcia


Zarejestruj się na http://imageshack.us/
Po zalogowaniu robisz przeglądaj --> wybierasz zdjęcie --> następnie prześlij teraz --> następnie Continue to the image links
--> na forum w treści posta wklejasz całą zawartość pola Kod Alt Forum

Ewentualnie już po wgraniu zdjęcia na konto po zalogowaniu klikamy (my images) --> nastepnie przy zdjęciu na I (share It) -- > całą zawartość pola Thumbnail Size / Forums: do treści posta
___________________
P. Kizierowski
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
http://kmfeniks.blogspot.com http://borntoride.republika.pl/modelarstwo.htm http://www.youtube.com/user/MrKizior/videos
kizior
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 cze 2013, 13:10
Lokalizacja: Września

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika Ogólna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości