DUISBURG 2014

DUISBURG 2014

Postprzez traksio » 21 wrz 2014, 7:02

W miniony weekend z Kol. Ryszardem Dziergwą wzięliśmy udział w międzynarodowych zawodach FSR-O i FSR-V.
Mi oczywiscie nie poszlo spalone serwa w ofshorze w V problemy z silnikiem za to Kolega Ryszard zajął 2 miejsce w klasie V7,5

Obrazek
Pozdrawiam Tomek Traks
Obrazek
MISTRZ POLSKI 2013 FSR-O15
traksio
 
Posty: 186
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:40

Re: DUISBURG 2014

Postprzez RGrzybowski » 21 wrz 2014, 10:33

traksio napisał(a):spalone serwa w ofshorze


cześć, co się stało, że się spaliły?
R. Grzybowski
____________________________________
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
RGrzybowski
 
Posty: 218
Dołączył(a): 06 lut 2013, 10:01
Lokalizacja: Września

Re: DUISBURG 2014

Postprzez traksio » 21 wrz 2014, 11:27

Serwa savoxa ktore zakupilem po raz ostatni :)

Pozdrawiam Tomek
Obrazek
MISTRZ POLSKI 2013 FSR-O15
traksio
 
Posty: 186
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:40

Re: DUISBURG 2014

Postprzez Adrian POL-484 » 21 wrz 2014, 12:15

A jak mówiłem że te serwa nie nadają sie do FSR-ów to nikt nie słucha. Nie było w tym sezonie zawodów żeby przynajmniej jeden Savox nie poszedł z dymem
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 410
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: DUISBURG 2014

Postprzez RGrzybowski » 21 wrz 2014, 12:36

A jeszcze Tomek zapytam jakie to dokładnie serwa i jakie masz zasilanie?
R. Grzybowski
____________________________________
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
RGrzybowski
 
Posty: 218
Dołączył(a): 06 lut 2013, 10:01
Lokalizacja: Września

Re: DUISBURG 2014

Postprzez traksio » 21 wrz 2014, 12:45

Akurat tutaj bylo serwo 25kg/7,4V na takim wlasnie zasilaniu
ale nie ma różnicy na jakim zasilaniu i jaka moc serwa spaliło mi sie kilka różnych serw od gazu po ster itd w kilku juz przypadkach.
w Duisburgu rozmawiałem z Davem Marlesem i również odradzał mi serwa Savoxa.
Postanowiłem zainwestować w Futabe :)

Pozdrawiam Tomek
Obrazek
MISTRZ POLSKI 2013 FSR-O15
traksio
 
Posty: 186
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:40

Re: DUISBURG 2014

Postprzez Adrian POL-484 » 21 wrz 2014, 12:54

Wcześniej czy później każdy Savox kończy tak samo, przynajmniej w większych modelach
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 410
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: DUISBURG 2014

Postprzez RGrzybowski » 21 wrz 2014, 13:08

dobrze wiedzieć :)
R. Grzybowski
____________________________________
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
RGrzybowski
 
Posty: 218
Dołączył(a): 06 lut 2013, 10:01
Lokalizacja: Września

Re: DUISBURG 2014

Postprzez adamc » 21 wrz 2014, 15:55

Jezdze juz kilka lat na Savoxach i jeszcze ani jedno mi nie padlo. Uzywam je w klasach 7,5, 27, i 35, wiec i w wiekszych modelach. Wprawdzie sa to V modele a nie Offy, ale jednak obciazenie jest rowniez duze.
Uwazam , ze instalacja serv ma duze znaczenie, scislej mowiac polozenie koncowe serw. To trzeba sprawdzac u kazdego serwa. Raczej 1mm luzu anizeli 1mm wiecej drogi pracy serwa niz orczyk pozwala. To najczestsza przyczyna padniecia serwa.
Adam Cienciala
adamc
 
Posty: 124
Dołączył(a): 09 lut 2013, 18:50

Re: DUISBURG 2014

Postprzez meniu » 21 wrz 2014, 17:58

Witam,

Adam, też używam w V-kach tych serw na sterze i gazie i nie zawiodłem się.

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 505
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Następna strona

Powrót do Zawody, Imprezy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości