Strona 1 z 2

DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 7:02
przez traksio
W miniony weekend z Kol. Ryszardem Dziergwą wzięliśmy udział w międzynarodowych zawodach FSR-O i FSR-V.
Mi oczywiscie nie poszlo spalone serwa w ofshorze w V problemy z silnikiem za to Kolega Ryszard zajął 2 miejsce w klasie V7,5

Obrazek
Pozdrawiam Tomek Traks

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 10:33
przez RGrzybowski
traksio napisał(a):spalone serwa w ofshorze


cześć, co się stało, że się spaliły?

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 11:27
przez traksio
Serwa savoxa ktore zakupilem po raz ostatni :)

Pozdrawiam Tomek

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 12:15
przez Adrian POL-484
A jak mówiłem że te serwa nie nadają sie do FSR-ów to nikt nie słucha. Nie było w tym sezonie zawodów żeby przynajmniej jeden Savox nie poszedł z dymem

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 12:36
przez RGrzybowski
A jeszcze Tomek zapytam jakie to dokładnie serwa i jakie masz zasilanie?

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 12:45
przez traksio
Akurat tutaj bylo serwo 25kg/7,4V na takim wlasnie zasilaniu
ale nie ma różnicy na jakim zasilaniu i jaka moc serwa spaliło mi sie kilka różnych serw od gazu po ster itd w kilku juz przypadkach.
w Duisburgu rozmawiałem z Davem Marlesem i również odradzał mi serwa Savoxa.
Postanowiłem zainwestować w Futabe :)

Pozdrawiam Tomek

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 12:54
przez Adrian POL-484
Wcześniej czy później każdy Savox kończy tak samo, przynajmniej w większych modelach

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 13:08
przez RGrzybowski
dobrze wiedzieć :)

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 15:55
przez adamc
Jezdze juz kilka lat na Savoxach i jeszcze ani jedno mi nie padlo. Uzywam je w klasach 7,5, 27, i 35, wiec i w wiekszych modelach. Wprawdzie sa to V modele a nie Offy, ale jednak obciazenie jest rowniez duze.
Uwazam , ze instalacja serv ma duze znaczenie, scislej mowiac polozenie koncowe serw. To trzeba sprawdzac u kazdego serwa. Raczej 1mm luzu anizeli 1mm wiecej drogi pracy serwa niz orczyk pozwala. To najczestsza przyczyna padniecia serwa.

Re: DUISBURG 2014

PostNapisane: 21 wrz 2014, 17:58
przez meniu
Witam,

Adam, też używam w V-kach tych serw na sterze i gazie i nie zawiodłem się.

Meniu