Czesc, chcialbym zapytac, czy miedzy nami modelarzami jest moze adwokat, albo moze ktos zna dobrze adwokata, ktory bylby w stanie pomoc w rozwiazaniu problemu z hotelem.
Chodzi o to, ze zamowilem w styczniu hotel na czas swiat wielkanocnych, i juz go zaplacilem. Taki byl wymog hotelu.
Jednak z powodu "wirusa" hotel zostal w marcu zamkniety. Kilka dni temu, otrzymalem z hotelu wiadomosc, ze pieniadze za rezerwacje beda zwrocone. Na tyle wszystko jest w porzadku.
Ale, dzisiaj otrzymalem nastepna wiadomosc z hotelu, ze pieniadze, na podstawie nowych przepisow, beda zwrocone do 180 dni. Takie podejscie do sprawy wogole nie podoba mi sie.
Dlatego pytanie, czy jest wogole taka mozliwosc wydania "nowych" przepisow, ktore pozwalaja hotelowi zwlekac z przekazem pieniedzy za niedokonane uslugi hotelarskie? Czy takie postepowanie hotelu jest zgodne z prawem?
Jezeli ktos ma jakies informacje na ten temat, to prosilbym o kontakt.
Dziekuje
Adam Cienciala