Żaraza E 7,5 po raz kolejny

Re: Żaraza E 7,5 po raz kolejny

Postprzez Maruś » 02 cze 2016, 10:44

Meniu zaletą obrotu na pryzmie jest to że bicie "pierwotnej" tej mocowanej części jest praktycznie zerowe (jeżeli nie liczyć nierówności powierzchni wału ale to już abstrakcja).
Jeżeli zamontujesz w tokarkę to już sam uchwyt ma bicie + błąd mocowania i inne to już mocno zaburza wynik. A na pryzmie jest pewność zmierzenia faktycznej różnicy między osiowością poszczególnych stron.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: Żaraza E 7,5 po raz kolejny

Postprzez meniu » 02 cze 2016, 13:59

Hej,

JA też popieram pomiar na pryźmie.

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 489
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Poprzednia strona

Powrót do Modele Klas V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości