O 7,5 /2015

Re: O 7,5 /2015

Postprzez Maruś » 26 sty 2015, 23:41

Meniu zamieść fotkę i napisz gdzie można zdobyć. Zastanawiam się czy nie wykonać parę sztuk i muszę się zapoznać z zaletami i wadami różnych producentów.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: O 7,5 /2015

Postprzez Maruś » 26 sty 2015, 23:59

Dzisiaj też popracowałem idzie trochę opornie ale do przodu.

Jeszcze raz pytam Kolegów jakie są zalety jednoczęściowego pokładu w ofie. Ja robię dzielony.
pokład (3).jpg

Zrobiłem zawiasy i "uśmiech". Ząbki będą czarne to ładniej widać.

pokład (1).jpg


Po otwarciu jest doskonały dostęp do silnika tu akurat brak ale się poprawię. Słyszałem że rozdają może i ja dostanę. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

pokład (6).jpg


Poszukuje też rączki, uchwytu meblowego w takim kształcie jak ten ale "szczęśliwy róż".
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: O 7,5 /2015

Postprzez witek » 27 sty 2015, 8:50

Maruś napisał(a):Meniu zamieść fotkę i napisz gdzie można zdobyć. Zastanawiam się czy nie wykonać parę sztuk i muszę się zapoznać z zaletami i wadami różnych producentów.


Cześć

Chyba tylko tu go możesz zdobyć ( i masz też fotkę)
http://www.worldchampionproducts.com/en ... 99002.html

witek
witek
 
Posty: 62
Dołączył(a): 11 sty 2013, 5:16
Lokalizacja: Tychy

Re: O 7,5 /2015

Postprzez vader » 27 sty 2015, 9:18

Witam

To są właśnie takie wr os max
jedne z najlepszych
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXCN51&P=7 :lol:
Pol - 409 FSR V 15- FSR O 7,5 Fsr O 3,5
vader
 
Posty: 44
Dołączył(a): 16 lut 2013, 8:30

Re: O 7,5 /2015

Postprzez witek » 27 sty 2015, 9:50

vader napisał(a):Witam

To są właśnie takie wr os max
jedne z najlepszych
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXCN51&P=7 :lol:


Tak, ale to jest tylko połowa WRa, pasująca do gaźnika z OS - ten "z mojego linka" ma też wyfrezowaną podstawę do niego.

wit
witek
 
Posty: 62
Dołączył(a): 11 sty 2013, 5:16
Lokalizacja: Tychy

Re: O 7,5 /2015

Postprzez vader » 27 sty 2015, 10:15

Podstawy sami robimy, czyli Jurek robi . :lol:
Pol - 409 FSR V 15- FSR O 7,5 Fsr O 3,5
vader
 
Posty: 44
Dołączył(a): 16 lut 2013, 8:30

Re: O 7,5 /2015

Postprzez Maruś » 29 sty 2015, 23:30

A ja znowu pod prąd. Moda nastała na klejenie połówek bez zewnętrznego rantu a w ofach już całkowicie. W poprzednich modelach też tak robiłem niestety brak rantu zmusza do wzmacniania tylko od wewnątrz kadłuba i niestety jest to połączenie o wiele bardziej narażone na pękanie.
brak rantu.jpg

Zdjęcie przedstawia całkowicie chybiony projekt O27 kadłub jest tak wiotki i cienki i bardzo pokrzywiony że go odłożyłem na wieszak ale dobrze widać klejenie połówek na styk.

W obecnym modelu połówki maja zostawiony naddatek z formy i sklejone są jak dawniej Vałki. Jest to o wiele większa powierzchnia styku i dodatkowy element usztywniający.
rant do klejenia.jpg
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: O 7,5 /2015

Postprzez meniu » 30 sty 2015, 0:29

Dobrze będzie ją zawijać w zakrętach. Kanciki będą łapać wodę jak sterek :)

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 489
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Re: O 7,5 /2015

Postprzez Maruś » 04 lut 2015, 1:44

A jeżeli już o sterkach mowa.
Ciągle mię cuś zaskakuje. Ster i turfin robione były z noża kuchennego. Może nie szkło ale dosyć twardy był. Detale które widać na zdjęciach są frezowane i otwory wiercone (nie wypalane). :shock:
stery.jpg
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: O 7,5 /2015

Postprzez meniu » 04 lut 2015, 7:10

Marku,

Jak obserwuje modele off shory mało kto wycina otwory po środku w górnej części kadłuba, większość te oteory wycina po bokach. Umożliwia to pływanie za modelem i nie zalanie silnika.
Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 489
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modele Klas Offshore

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości