"kombinowanie" przy O15

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez meniu » 03 maja 2013, 11:43

Adam,

Ale na pokładzie z tego co pamietam są 2 motory o pojemności 7,5cc.

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 489
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez Adrian POL-484 » 03 maja 2013, 13:41

mountain454 napisał(a):Ciekawe co będzie jak jeden motor stanie. Czy dalej będzie to of-15 czy of-7.5. Albo czy można zwodować model z pracującym jednym silnikiem. Myślę że odpowiednie służby powinny wyjaśnić sprawę przed pierwszymi startami. S.G.

Staszek a kto zabroni Ci pływać 7,5 w 15 ? Przepisy określają wyłącznie maks poj silnka
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 406
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez mountain454 » 03 maja 2013, 18:46

Dobrze Adi to ująłeś. Mowa w przepisach jest o silniku a nie o silnikach. A tak w ogóle to jaka to oszczędność. Dwa w jednym. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez Maruś » 03 maja 2013, 21:04

Witam
Dokładnie przepis mówi:
Klasa FSR 15 = Dowolnej budowy model OFFSHORE z silnikiem spalinowym
zamontowanym w środku powyżej 7.5 cc do 15 cc i z zewnętrznym napędem.


A ja zbudowałem (buduję) model klasy FSR O 15 z jednym silnikiem dwucylindrowym. Jeżeli nawet jeden cylinder przestanie pracować to dalej jest to pojemność do 15.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez andrzej343 » 04 maja 2013, 8:03

Cylinder nie pracuje,ale tłok nadal się porusza.
Andrzej Lewandowski
andrzej343
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23 sty 2013, 20:06

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez AdamM » 04 maja 2013, 9:17

no można by sie doczepić do ilości silników bo jednak to dwa silniki a nie jeden dwucylindrowy, bo w koncu mogą pracować niezależnie.
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 408
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez mountain454 » 04 maja 2013, 15:27

A jakby jeden w prawo a drugi w lewo odpalił. Ciekawe co by było. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez AdamM » 04 maja 2013, 17:09

Stasiu, no przeciez jest takie załozenie. jeden w prawo drugi w lewo.
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 408
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez Maruś » 07 maja 2013, 21:36

Andrzejku chciałbym żeby tłok poruszał się chociaż 8 minut ale na razie to odpaliłem 'lewy" i udawał że pracuje, elektronika cieknie albo raczej sie zalewa, mechanicznie zdechło - błąd w montażu, generalnie jak przewidywałem dwa razy więcej szpejów do zepsucia. Zgłosiłem model więc go wystartuje w Skoroszowie - mam nadzieję.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 607
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: "kombinowanie" przy O15

Postprzez adamc » 09 lip 2013, 18:31

Czesc Marek,
jak tam wyglada sprawa twojego "experymentalnego" modelu ?
Bylo juz wodowanie?
Barzdo mnie ciekawi dalszy wywoj i ewentualne wyniki plywania. Podziel sie z nami twoimi doswiadczeniami.
Pozdrowienia,
Adam.
Adam Cienciala
adamc
 
Posty: 123
Dołączył(a): 09 lut 2013, 18:50

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modele Klas Offshore

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości